onsdag 24 oktober 2012

Kompishäng, 34 grader, IKEA och en 24-årig födelsedagsgris!!

Efter min road trip har det varit full rulle här med plugg o jobb. Vi har nu 4 heldagar i skolan, jag jobbar ca 15 timmar/vecka o jag behöver plugga en del själv med... Så det blir inte överdrivet mycket upptåg för mig för tillfället. Får passa på när tillfälle ges, men mest har det blivit middagar o häng med goa vänner.

Ser fram emot lördagen grillhäng här med ett gäng tjejkompisar. Det ska bli grymmeväder här nu några dagar, ca 34 grader! Tackar... Torsdag o fredag måste jag plugga men någon timme ute på lunchen måste det bli. Lördag jobbar jag från 8 till förhoppningsvis 16 då gästerna kommer vid 17... Söndagen kommer nog behövas som pluggdag med men jag kan nog avvara en del timmar på stranden!!

Nästa helg ska Alma och hennes rommies ha Halloweenfest. Fixade saker till min outfit idag... Kommer nog bli bra! Ni får se resultatet sen :)

Bjuder på lite blandade bilder från senaste tiden... <3

 Öl & bingo med Kelda och Ellen på Clancys. 
Middag hemma med min roomie, Grace.

Cottesloe beach. Helt ok ändå ;)

Middag på Murdoch med Ellen och Victoria.

Batistes födelsedags present från kockarna på jobbet.

Födelsedagsöl för Batiste efter jobbet.

Köttbullelunch med Alma på IKEA!

Go fika. Chokladbollar och julmust... ÄLSKA IKEA!

Powerwalk längs standen. Massa kite- och vindsurfare.

Finn två fel.... 

Kvällsmat, kaviar och äggmacka. ÄLSKA IKEA!!

Lösgodis... ÄLSKA IKEA!!
Måste passa på att gratulera min finfina vän Pingu (Camilla) som fyller år idag,. Borde bli 24 då det var 23 förra året, men vad vet jag?! Love you!!! Bilder från vår överraskningsfest för henne förra året. 




Jag kan flyga jag är inte rädd.... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar