måndag 5 november 2012

Northbridge, Aborogindans, Halloweenfest & Bebislycka!!!




De senaste dagarna har det varit svenskt sommarväder här, dvs 17 grader, regn o blåst... Så då känns det skönt att jag har lite bilder från förra helgen att titta på. Jag, Ellen och Victoria hade en härlig lördagseftermiddag/kväll med dejligt väder, vacker solnedgång o god mat.

I torsdags var jag på äventyr i Northbridge, en stadsdel i centrala Perth, som är härligt levande med blandning av musuem, konst, asiastisk kultur och människor från världens alla hörn.














I lördags var jag o Ellen på Fremantle Art Center och tittade på Aboriginerna som dansade traditionell dans. Väldigt intressant och coolt!!





Efter det begav vi oss till Alma, då hon o hennes roomies bjudit in till Halloweenfest. Riktigt kul fest o alla hade gått in för att klä ut sig! Hittar fortfarande nya blåmärken så då vet man att det var en bra fest :)
















Var en seg söndag med många filmer o avsnitt av Vänner i soffan här hemma. På kvällen kom min fina vän Kelda hit o slappa. Vi grillade hamburgare o gjorde sötpotatispommes o njöt av god mat, trevligt sällskap, härliga samtal och bara hängde! Perfekt avslutning på helgen!!

Idag fick jag den fantastiska nyheten att min kusin och hans flickvän fått en liten pojke!! Så underbart!!! Stort GRATTIS Robin och Sandra!! Han är fantastiskt fin!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar