söndag 27 januari 2013

Sushi, hej då Madde & Aussie day!!!

Mitt (förmodligen) sista sommarlov flyter på i underbara sommardagar och de flesta spenderas på beachen med goa vänner. På fredag är upprop i skolan sen börjar min sista termin och 20 veckor här. Ska bli najs att komma igång igen, även fast jag redan jobbar några skift i veckan på restaurangen som vanligt. Fotona får visa vad jag hittat på de senaste veckorna...

                                                                     Sushi & partykväll





Maddes avskedsfest 








Australia day
















Förra veckan var jag o Jess, min kollega, på roadtrip ner söderut men tyvärr verkar inte datorn vilja visa er de fotona... 4 grymma dagar med härliga människor, god mat, vinprovningar, karaoeke, sandboarding och njuta av 20 vilda delfiner!!! Funkar det lägger jag upp de bilderna en annan dag!!
Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar