måndag 3 september 2012

Ölhäng, BBQ, glajjor och glitterperuk...

Full rulle här down under, så sorry för dålig uppdatering! Ska försöka mig på en kort version...

Förra lördagen var det ölhäng med folk från hostlet från eftermiddagen fram till sena natten. Riktigt trevlig dag och många härliga skratt...








En seg söndag startades med fish and chips på stranden här i Cott, åkte sen in till Freo, träffade vänner och hade sen världens goaste BBQ på kvällen!!





Början av veckan bestod av skola, promenader, lite shopping i Habourtown, som är ett outletköpcentrum. Harbourtown ligger på väg in mot Perth bara 2 stationer med tåget från centrum och ligger i ett jättemysigt och lyxigt kvarter.





Torsdagen var jag ledig i vanlig ordning så efter plugg på förmiddagen drog vi ner till stranden här ett helt gäng och njöt av solen några timmar. Kvällen avslutades med en BBQ på hostlet.



Fredagen stannade jag kvar i Freo och på hostlet efter skolan och festade med mina vänner där.









Lördagen åkte jag in till Freo och åt glass med Aisling, Johanna och Leo i det härliga vädret. Sen var det födelsedagskalas och avskedsfest för Sven som drar vidare till Melbourne...










Efter en fantastiskt kul lördag så var jag ganska sliten på söndagen och slappade här hemma. Idag är det storm och regn så det känns inte direkt som våren är på intåg, men den är bara runt hörnet. Det roligaste som hänt idag är att jag har bokat flygbiljetter hem till Helsingborg över jul och nyår!! WOOOHOOOO!! Ska bli så najs att få komma hem och krama nära & kära och framför allt massor av bebismys... Lär väl få en köldchock på Kastrup men det är det värt!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar