lördag 14 juli 2012

The eagle has landed...

Ornen har landat!! Kom fram igar utan problem. Traffade pa tva tjejer redan pa taget som med skulle till Perth sa hangde pa dem! Dock blev de lyckostarna uppgraderade till forsta klass fran Doha till Perth sa da fick jag sitta hundklass sjalv :) Fick vanta ett tag pa min shuttlebus men sen fick jag privat bussresa med rundtur sa mycket trevligt.

Hostlet verkar vara valdigt trevligt och agaren ska snart dra med mig ut och visa vart affaren och sa ligger har.

Har knappt sovit nagot inatt, da jag inte var trott pga min jetlag men det blir nog bra. Vi ska nog ivag till en vollebollturnering pa Cottlesloebeach senare!

Ska aven forsoka fixa Aussienummer sa vi kan anvanda whats up o Skype lattare!! Min plan ar aven att forsoka blogga via min dator men har ar lite daligt wifi sa far bli pa deras nu iaf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar