måndag 16 juli 2012

Skridsko utomhus i 20 +?? Tydligen...

2 dygn har gatt sedan jag landade i Perth!! Det kanns riktigt bra...

Igar var vi pa Cottlesloe beach ett gang och spelade beachvolleyboll och tittade lite snabbt pa en liten surftavling de hade dar. Riktigt harligt. Vadret var som en sommardag hemma och jag badade bara om fotterna. Efter det akte vi tillbaks till hostellet och badade i jacuzzin pa uteplatsen. Coolt och ligga dar och i tradet vid sidan om satt massa sma fargglada faglar och kvittrade for oss! Senare lirade vi ett spel pa engelska, typ som Med andra ord... Riktigt svart nar det inte ar ens egna sprak!!










I natt kunde jag sova hyfsat bra for forsta gangen. Skont! Hoppas att jetlagen gar ur kroppen snart...

Idag regnade det nar jag vaknade sa jag kollade en film i sangen innan lunch och sen pa eftermiddagen motte jag upp mina 2 svenska vanner, Ellen & Sofia, fran resan hit och gick runt lite har i Freo. Valdigt trevligt! Tyvarr aker Sofia till Adelaide imorgon dar hon ska plugga, sa jag o Ellen far klara oss utan henne. Vi gick forbi en vinterfestival nere vid hamnen dar de anlaggt en utomhus isrink... SJUKT!! Det ar ca 20 grader sa det var ju vatten pa isen. Manga sag ut som de aldrig akt forr!


Ellen, Sofia & jag

Ett välkänt ölbryggeri somkommer besökas inom kort...




Ikvall ar det BBQ har och lugn kvall for imorgon ar min introduktionsdag i skolan. Spannande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar