lördag 21 juli 2012

Introduktion...

Idag har jag varit på introduktion på skolan hela dan. Blev inte mycket klokare då det bara var allmän info till alla utbytesstudenter från skola, polis och myndigheter osv. Träffade några trevliga tjejer men ingen av dem ska gå i min klass tyvärr men vi kanske möts upp och fikar någon dag!

Har en workshop på torsdag som jag måste gå som även den är allmän. Hoppas att jag då får mitt schema så jag vet hur mina veckor ser ut. Måndag är introduktionen för min klass så då börjar allvaret.

Idag har jag även bytt rum till ett rym för bara tjejer som inte ligger lika utsatt för pubarna ute på gatan, skönt! Inatt var det party på nån klubb i närheten till 3 och jag hörde vilka låtar de spelade trots att jag hade öronproppar...

Annars kommer jag ta dagarna lite som de kommer denna veckan. Hostlet anordnar en del aktiviteter som jag brukar vara med på. Ikväll blir det filmvisning med popcorn, imorn ska vi ha knytkalas till middag, torsdag ska vi ner till havet och kolla solnedgången vid fyrtornet, fredag är det spa, biljardturnering och chill, lördag ska vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar